Spijt van uw aankoop? Retourneren kan binnen 14 dagen onder de volgende voorwaarden:

  1. Het product (en eventuele toebehoren) mag niet gebruikt, geopend of beschadigd zijn.
  2. U stuurt het artikel op eigen kosten terug, indien mogelijk in originele verpakking. 
  3. Vermeld bij de retourzending altijd uw ordernummer. Het retourbedrag wordt binnen 30 dagen teruggestort op de bankrekening waarmee u betaald heeft (Vanuit Buckaroo)
    (Uitgezonderd: betalingen met Riverty)
  4. Ruilen is niet mogelijk! U dient een nieuwe order te plaatsen via onze website.

Hoe kan ik een product terugsturen?

Wanneer u een artikel wilt retourneren kan dit via deze link. De retourzending dient op eigen kosten te worden geretourneerd. Let op: PharmaHorse is niet aansprakelijk voor het kwijtraken van retourzendingen of schade tijdens transport. Zorg daarom voor een goede verpakking en bewaar een eventuele track&trace code. PharmaHorse neemt geen zendingen onder rembours aan, zendingen onder rembours worden geweigerd. 

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Na ontvangst van de retourzending zullen wij binnen 30 dagen het verschuldigde bedrag naar het door u opgegeven rekeningnummer overmaken. 

Ik heb een klacht: wat moet ik doen?

Als u een klacht hebt over een product, uw bestelling, de levering of iets anders, neem dan contact met ons op via [email protected]. Wij sturen een ontvangstbevestiging van de klacht en zullen e.e.a. zo spoedig mogelijk proberen op te lossen. Bij een geschil bestaat de mogelijkheid van bemiddeling door de Stichting Webshop Keurmerk. Leidt de bemiddeling niet tot het gewenste resultaat dan kan het geschil worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Webshop van de SGC (www.degeschillencommissie.nl).

Mijn vraag staat er niet bij, wat moet ik doen?

Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op via [email protected] of de contact pagina